هلي ليفتراك هلي ليفتراك .

هلي ليفتراك

اجزاي ليفتراك

اجزاي ليفتراك و معرفي دكل ليفتراك

اجزاي ليفتراك امروزه در مدل هاي مختلف توسط كمپاني هاي سازنده ليفتراك براي طراحي و ساخت اين وسيله ي بسيار پر كاربرد مورد استفاده قرار مي گيرد، ليفتراك از اجزاي مختلف و منحصر به فردي ساخته شده است. در صورتي كه قطعات ليفتراك داراي كيفيت مناسبي نباشد اين محصول كارايي خوبي براي كاربران خود نخواهد داشت.

افراد در هنگام خريد ليفتراك، مي بايست با اجزاي تشكيل دهنده ي آن آشنايي نسبي داشته باشند.

در ميان اجزاي ليفتراك، دكل جزو مهم ترين ها محسوب مي شود. اين قطعه براي بالا و پايين بردن بار استفاده مي شود.

انواع ليفتراك در برند هاي مختلف در فروشگاه هاي مختلف به فروش مي رسد كه همه ي آن ها مجهز به دكل مخصوص هستند. دكل يك قطعه ي عمودي است كه داراي ريل مي باشد كه اين ريل ها در هم تنيده شده اند.

دكل در ليفتراك برقي، ليفتراك ديزلي و يا ليفتراك دو گانه سوز در محو جلو نصب مي شود. همچنين گفتني است كه بعضي از كمپاني هاي سازنده اين قطعه را بر روي بدنه نصب مي كنند. قطعه ي فوق به اپراتور ليفتراك اين اجازه را مي دهد تا بدون اين كه ارتفاع ليفتراك افزايش پيدا كند، باري كه بر روي شاخك قرار مي گيرد را چند متر بلند كند.

مجموعه ي هلي ليفتراك اقدام به فروش ليفتراك در مدل هاي مختلف كرده است. افراد مي توانند از طريق اين مجموعه معتبر اقدام به خريد ليفتراك نمايند.

قيمت ليفتراك در اين مجموعه فارغ از مدل آن بسيار معقول و مناسب مي باشد. برخورداري از اعتبار بسيار بالا و ارائه ي خدمات با كيفيت از جمله علت هايي است كه افراد مي بايست براي خريد ليفتراك از طريق اين مجموعه اقدام كنند.

تاير ليفتراك

از جمله ديگر اجزاي ليفتراك، تاير هاي آن است كه باعث تسهيل در جا به جايي بار و افزايش قدرت مانور ليفتراك مي گردد. تاير ها از جمله قطعات ليفتراك هستند كه نگه داري از آن ها بايد به بهترين شكل ممكن انجام شود.

در صورتي كه در نگه داري تاير ها سهل انگاري شود ممكن است خسارت زيادي به ليفتراك و كسب و كار مربوطه وارد شود. تاير ليفتراك در مدل هاي مختلفي وجود دارد كه هر كدام از آن ويژگي منحصر به فردي دارد.

تاير پنوماتيك: اين تاير براي افرادي كه مي خواهند از ليفتراك در سطوح ناهموار استفاده كنند مناسب است.

تاير پنوماتيك مقاوم به پنچري: اين تاير ها براي سطوح سخت مناسب هستند.

تاير بدون اثر: اين نوع تاير ها به عنوان قطعات ليفتراك در هنگام حركت بر روي سطوح اثراتي مانند سياه شدگي و يا رنگ شدگي بر جاي نمي گذارند.

 شاخك ليفتراك

از جمله مهم ترين اجزاي ليفتراك مربوط به شاخك هاي آن مي باشد. در صورتي كه اين شاخك هاي نباشند مي توان گفت كه ليفتراك يه وسيله ي بدون كاربرد است.

شاخك ليفتراك همانند چنگال مي باشد و براي برداشتن بار از محل مورد نظر و جا به جايي آن جزو ضرورترين اجزاي ليفتراك است.

 


برچسب: ليفتراك,اجاره ليفتراك,فروش ليفتراك,ليفتراك هلي,ليفتراك لانكينگ,تعمير ليفتراك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۱:۵۰ توسط:فاطمه قاسمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :