هلي ليفتراك هلي ليفتراك .

هلي ليفتراك

چه زماني بايد ليفتراك خود را تعويض كنم؟

چه زماني بايد اقدام به تعويض ليفتراك كرد؟

تعويض ليفتراك يكي از مسائلي است كه مديران كسب و كار ها به آن توجه ويژه اي دارند. افرادي كه اقدام به خريد ليفتراك مي كنند مي بايست در همان اول كار انتخاب درستي داشته باشند. در صورتي كه انتخاب درستي در مورد خريد ليفتراك نداشته باشيد به زودي مي بايست اقدام به تعويض ليفتراك خريداري شده كنيد. عمر ليفتراك ها وابسته به موارد مختلفي مي باشد و براي تعويض ليفتراك مي بايست موارد مختلفي در نظر گرفته شود.

طبق تحقيقاتي كه انجام شده است عمر يك ليفتراك در حالت عادي 8 سال مي باشد و براي تعويض ليفتراك نياز به گذشت حداقل 8 است. قطعا اين مدت زمان براي صنايعي چون انبارداري قابل قبول نمي باشد. در صورتي كه كسب و كار هاي نيازمند به ليفتراك بخواهند ليفتراك خريداري شده را پس از 8 سال تعويض كنند با مشكلاتي رو به رو مي شوند. عدم برخورداري از بودجه لازم براي تعويض ليفتراك در اكثر كسب و كار ها وجود دارد.

براي عدم تعويض ليفتراك در كوتاه مدت افراد مي بايست به گونه اي از ليفتراك برقي، ديزلي و يا دوگانه سوز استفاده كننده كه مشكلي در بلندمدت براي آن ها به وجود نيايد. براي مثال افراد مي توانند اين ليفتراك ها را پس از 8 سال به صورت كامل سرويس و تعمير كنند. تعمير ليفتراك مي توانند يكي از بهترين اقدامات در راستاي عدم تعويض ليفتراك باشد.

اما نكته اي كه بايد ذكر شود اين است كه عوض كردن ليفتراك امروزه مشكل پيچيده اي نيست. تعويض ليفتراك به دليل ظهور برند هاي بسيار متنوع و فضاي رقابتي به وجود آمده كار آساني است. قيمت هاي انواع ليفتراك به دليل فضاي رقابتي ايجاد شده بسيار مقرون به صرفه و مناسب مي باشد. افراد مي توانند پس از 8 سال استفاده از ليفتراك خود اقدام به تعويض آن كنند.

يكي از بهترين گزينه هاي خريد ليفتراك از ميان برند هاي متنوع ليفتراك هاي برند هلي مي باشد. اين برند با ارائه ي محصولات متنوع و قيمت مناسب كه داراي كيفيت بسيار خارق العاده اي هستند توانسته است در ميان كاربران خود محبوبيت بسيار خوبي كسب كند.

افراد براي خريد محصولات هلي مي توانند از طريق وب سايت فروش اين مجموعه اقدامات لازم را انجام دهند.

بيشتر بدانيد: آشنايي با اجزاي ليفتراك

عمر ليفتراك ها و عوامل مربوط به آن

عمر ليفتراك ها به موارد متعددي مربوط است، يكي از اين عوامل شدت كاركرد ليفتراك مي باشد. در صورتي كه از ليفتراك خريداري شده در كار هاي به شدت سنگين استفاده شود ممكن است تعويض ليفتراك در زمان كم تر از 8 سال براي افراد نياز شود. در صورتي اين موضوع براي افراد در بلند مدت نياز خواهد شد كه اولا ليفتراك خريداري شده يكي انتخاب درست (مدل ليفتراك مناسب) باشد و دوما از آن به خوبي نگه داري شود.

علاوه بر آن گفتني است كه عمر ليفتراك به مدت زمان كاركرد آن در طول روز نيز وابسته است. در صورتي كه افراد 24 ساعته از ليفتراك استفاده كنند قطعا نياز است كه ليفتراك را  در زمان كم تر از 8 سال تعويض كنند.

در يك حالت كلي هم بايد گفت كه استفاده از ليفتراك بهتر است بيش تر از 10 سال نباشد. تعويض ليفتراك مي بايست پس از 10 سال استفاده از آن صورت بگيرد.

براي استفاده ي بلند مدت از ليفتراك و جلوگيري از تعويض زودهنگام ليفتراك مي بايست چه اقداماتي را به كار گرفت؟

براي اين كه افراد بتوانند به خوبي و در بلند مدت از ليفتراك خود استفاده كنند نياز است تا نكاتي را رعايت كنند. اولين موردي كه مي بايست به آن توجه شود استخدام اپراتور داراي مهارت و صبور است. در صورتي اپراتور ليفتراك صبور نباشد و از مهارت كافي برخوردار نباشد به احتمال بسيار بالا نياز به تعويض ليفتراك در كم تر از زمان عادي خواهيد داشت.

مورد بعدي سرويس دوره اي ليفتراك است، افراد مي بايست به صورت منظم اقدام به سرويس دوره اي ليفتراك خود كنند. گفتني است كه بررسي باد تاير ها نيز مي بايست به صورت مرتب انجام شود. علاوه بر اين موارد اطمينان حاصل كردن از سلامت شاخك ها و ديگر قطعات ليفتراك مي بايست پيش از آغاز هر روز كاري انجام شود.

پس از پايان زمان كاري بهتر است ليفتراك در يك مكان آرام گذاشته شود.

صبوري اپراتور ليفتراك مي تواند رعايت اين نكات را دست يافتي نمايد و مدير كسب و كار خيال خود را از بابت ليفتراك راحت كند. كاربرد ليفتراك
ب
يشتر بدانيد: تخليه بار تريلي با ليفتراك


برچسب: ليفتراك,اجاره ليفتراك,فروش ليفتراك,ليفتراك هلي,ليفتراك لانكينگ,تعمير ليفتراك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۷:۲۵ توسط:فاطمه قاسمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :